Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 22 listopada 2010

Ciocią po raz kolejny :D

Wczoraj zostałam po raz kolejny ciocią :D
Wcześniej, bo 25 września, mojemu starszemu bratu urodziła się córka, Emilka :) (niestety nie zapytałam o zgodę, więc nie będę publikować zdjęć).
A wczoraj mojemu młodszemu bratu :)
Też córka - Julka :D
Ważyła 3050 g i mierzyła 53 cm :)  Najważniejsze, że zdrowa jest :)
Oto dumny tatuś z córeczką 


Mamusia z córeczką

A oto sama księżniczka :*

Wszystkie zdjęcia są autorstwa mojego brata lub jego dziewczyny i wyrazili oni zgodę na ich zamieszczenie na moim blogu

6 komentarzy:

  1. Słodka księżniczka :) Już sobie wyobrażam jak ciocia będzie małą Julkę rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, no ba :)
    Przecież ciotki są od rozpieszczania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Ciocia ma rozpieszczać do granic możliwości :) Gratulujemy szczęśliwym rodzicom i cioci!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna dziewczynka :)
    Moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje Ciociu.
    A maleńka przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :D
    Cieszę się ogromnie z tak słodkiej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...