Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 26 listopada 2010

Emilka - starsza bratanica :D

Uzyskałam pozwolenie na zamieszczenie zdjęć mojej troszkę starszej bratanicy - Emilki :D
Urodziła się 25.09.2010. Ważyła 2970 g i mierzyła 53 cm :)
Troszkę poleżała z mamusią w szpitalu, ale jak tylko panie wyszły do domu, to ciotka poleciała napstrykać zdjęć :)

Szczęśliwy tatuś z córeczką :)

Z mamusią śpi się super :)


I sama księżniczka :)



Czyż moje śliczne bratanice nie są kochane ??

A jaka ciotka szczęśliwa

3 komentarze:

  1. Dziewczynki prześliczne!
    Naprawdę Księżniczki!
    Życzę dużo zdrówka dla Malutkich i Dużych Dam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest z czego być dumnym!
    A Emilka to piękne imie Ja sama mam córke Emilie
    bo siostra prababci była pokojówką w domu
    Platerów....kochaliśmy ich bardzo
    i tak z sympati...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...