Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 8 listopada 2010

Już jest :)

Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka, na którą czekałam :D
Mianowicie jest to stopka do mojej maszyny, którą napewno sprawniej i ładniej będzie mi szło pikowanie :)
Dodatkowo zamówiłam podwójną igłę (sama jeszcze nie wiem do czego ją wykorzystam, ale zawsze może się przydać :P )
No i nie może zabraknąć szpulek na każdy kolor nici, jakie mogą się przydać, więc zamówiłam 10 szt :)
A co - jak szaleć, to szaleć  :D

1 komentarz:

  1. Ta stopka bardzo ciekawa. A pies to chyba klon naszego Fikusia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...