Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 15 listopada 2010

Kawałek narzuty :)

Ponieważ moja praca na narzutą z efektem złudzenia optycznego musi poczekać, to przecież nie będę siedzieć bezczynnie.
No i zaczęła powstawać narzuta :)
Ale jej przeznaczenie jest chwilowo tajemnicą, którą ujawnię, jak moja praca trafi w odpowiednie rączki, a raczej łóżko :D
A to kawałek, który zdążył już powstać :)



Szyję ją z bardzo śliskiej satyny, więc zajmuje mi to trochę czasu, poza tym oczywiście nerwów, ale jestem dobrej myśli :)
Będę się chwalić dalszymi postępami

10 komentarzy:

  1. Ten kawałek zapowiada się na piękną narzutkę :) powodzenia i ciekawa jestem ostatecznego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :) Dzięki temu trafiłyśmy tutaj. Narzuta zapowiada się naprawdę interesująco. Z niecierpliwością czekamy na efekt końcowy. Będziemy podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada sie piekna narzuta!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry początek, ale materiał wybrałaś ambitny!! trzymam kciuki:) materiały pofrunęły do Ciebie w środę więc ich wypatruj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jestem pełna podziwu że wytrzymujesz z tą satyną!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za wsparcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle Ci idzie :) Ciężki materiał sobie wybrałaś, ale za to jaki efekt... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie - trzymam kciuki za wytrwanie, ja ostatnio pogniewałam się na satynę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam ,satynę się cieżko szyje,ale warto,bo narzuta na pewno bedzie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez myślałam ze mi nie wyjdzie tez szyłam swój pierwszy patchwork z satyny podobne wymiary i wyszlo ,nawet mi sie podoba a twoje fajniejsze ,bardziej ciekawe podoba mi sie naprawde super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...