Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 8 listopada 2010

Klamka zapadła :)

Tak bardzo wzięło mnie na narzutę, o której mowa wcześniej, że poczyniłam pewne przygotowania do jej wykonania


A żeby nie być gołosłowną, zamieszczam dowody "zbrodni" :)
Rozpiska poszczególnych kwadratów 


Wybrałam nawet szmatki :)
Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak szybko położyć dziecko spać, chwycić nożyczki i brać się do dzieła :D
I ciąć, wycinać, układać, a później pięknie pozszywać :)

Jestem pełna optymizmu, więc trzymajcie kciuki :D

2 komentarze:

  1. Jak wpadniesz w wir pracy to nawet na fajeczkę cię nie wyciągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E no, może aż tak źle nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...