Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 3 listopada 2010

Moja rodzinka :*

Skoro pochwaliłam się tym, co uszyłam, to teraz czas na to, aby pochwalić się moją kochaną rodziną :)

To mój najdroższy skarb - synuś Staś :)
Taki słodki maczo - czyż nie  ??

To mój mąż
 Ja :P   (zdjęcie autorstwa mojego męża)


No i oczywiście nie może zabraknąć jeszcze jednego członka naszej rodziny - Drako :)

To by było na tyle :) Może kiedyś rodzinka się powiększy, a wtedy nie zapomnę się tym faktem pochwalić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...