Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 10 listopada 2010

Wrrr!!!

Ależ się wczoraj zdenerwowałam
Pocięłam sobie szmatki :)
Ale dobrze, że tylko na jeden blok, bo okazało się, że materiał, który wybrałam, rozciąga się przy prasowaniu :(
O ile nie przeszkadzało to przy szyciu poszewki na jaśka, tutaj, przy małych elementach okazało się ogromną przeszkodą :(
A oto ten właśnie blok, który wyszedł okropnie :(

Muszę zrezygnować z tego rodzaju szmatek i poszukać czegoś odpowiedniego, więc odkładam projekt na kilka dni :( Ale nie rezygnuję z niego całkowicie

1 komentarz:

  1. Szkoda, że ten materiał się nie nadaje, bo kolorki są dobrane świetnie :) Nie martw się na pewno znajdziesz odpowiedni materiał. Buźka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...