Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 6 listopada 2010

Zachorowałam na...

No właśnie.
Zachorowałam na kapę na łóżko z wzorem tworzącym złudzenie optyczne.
Rozmawiałyśmy dziś na ten temat z dziewczynami na forum i tak mnie wzięło, że chyba spróbuję.
Co prawda, dopiero raczkuję w technice patchworku, ale naprawdę mam ochotę się za to wziąć.
A oto i wzór, na który zachorowałam (obrazek zapożyczony  ze strony)
Aż mnie korci, żeby spróbować :)

4 komentarze:

  1. Pomysł świetny :) Jak wyjdzie tak dobrze jak kołderka Stasia to ja zamawiam :) taką 2 na 2,20 na moje łoże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca :P Najpierw zobaczmy, jak pójdzie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo, powodzenia!
    Bardzo jestem ciekawa, jak Ci wyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. łatwe to to nie będzie, ale życzę powodzenia, bo opartowy patchwork to przecudny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...