Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 3 listopada 2010

Pierwsze wytwory - metoda prób i błędów :)

Zanim zebrałam się w sobie i znalazłam kilka chwil, aby założyć bloga, postało kilka rzeczy.
W szybkim skrócie postaram się je tutaj przedstawić :)
Oto pierwsze moje "dzieła", a konkretnie poszewki na jaśki :)


Następny w kolejce jest śpiworek dla synka do wózka.
Uszyty ze sztruksu, podbity polarem, z ociepliną pomiędzy :)

Ponieważ zostało mi sztruksu nabytego na śpiworek, powstała jeszcze torebka. Pierwsza w moim życiu




 Jakiś czas później zebrałam się do uszycia pudełka na przydasie :)
W tej chwili wylądowały w nim tasiemki, guziczki i inne




Później, o ile dobrze pamiętam miałam dłuższą przerwę w szyciu, po której uszyłam synkowi rybkę Mini Mini - syn jest maniakiem bajeczek na tymże programie, więc mamusia zasiadła do szanownej maszyny i w nocy, z oczami "na zapałki" wytworzyła rybkę :)


Po rybce jakoś brakło weny czy też inne czynniki się nawarstwiły i powstawały same małe (czyt. łatwe :) ) głupotki, typu rękawica kuchenna

pościel w miśki

i wielki torbiszon, niezbyt wygodny, więc wylądował w szafie i czeka na przerobienie

W międzyczasie powstawały rzeczy, które nie zostały sfotografowane, bo pewnie nie były tego godne :P

2 komentarze:

  1. No no no podoba mi się :) Moze w prezencie mi coś uszyjesz bo ja też mam taką be podusie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...