Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 12 grudnia 2010

:( ...

Dopadła mnie chyba jakaś jesienno - zimowa chandra :(
Nic mi się nie chce, na nic nie mam czasu...
Nawet przefarbowanie włosów nie poprawiło mi humoru na długo. 
Narzuta satynowa szyje się strasznie pomału. Bloki są pozszywane, ale nie mam kiedy poskładać ich w całość :( Nie wiele czasu mi zostało na jej wykończenie, a wena chyba poszła lepić bałwana :(

Ale oczywiście są też miłe chwile (choć nie wiele).
Zostałam poproszona przez młodszego brata i jego dziewczynę na matkę chrzestną Juleczki :D
Cieszę się ogromnie, ale oczywiście musi być jakieś "ALE".
Nie mamy z mężem ślubu kościelnego (tylko cywilny), więc moja poważna życiowa rola matki chrzestnej stoi pod znakiem zapytania.
Muszę zdać się na łaskę lub niełaskę księdza, z którym będę rozmawiać już jutro.
Tak więc trzymajcie kciuki :)
Mam nadzieję, że przynajmniej ta "sprawa" zostanie załatwiona pozytywnie :D

5 komentarzy:

  1. co do chrzcin jakby coś zmieńcie kościół - bo to rzeczywiście od sztuki księdza zależy - my z małżonkiem cywilnym chrzciliśmy oboje naszego chrześniaka i ksiądz nawet się nie zająknął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zapłaci sie sowicie księdzu to nawet statanista może zostać chrzesnym

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to, to nie! Jego obowiązkiem jest ochrzcić dziecko, a za to zapłacą rodzice dziecka. Jeśli się nie zgodzi - trudno. Wezmą kogoś innego, a ja jakoś przeboleje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy kciuki! Na pewno się uda! Życzymy spokoju umysłu, pogody ducha i mnóstwa weny, pomysłów, chęci i zapału oczywiście :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej kochana witaj w klubie
    mam to samo nic mi sie niechce.to czas taki .byle do wiosny
    co do chrztu z tego co wiem to ksiadz ma obowiazek zapytac ciebie czy wezmiesz slub w przyszlosci.bo wrazie czegos hm hm to ty masz obowiazek wychowac dziecko w wierze . tylko oto chodzi.a reszta to juz zalezy od ksiedza-czlowieka jesli jest rozumny to sie zgodzi jesli stary zatwardzialy pierdziel to po ptakach .;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...