Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 29 grudnia 2010

Chrzciny

Krótkie sprawozdanie z chrzcin Julki :D


Julce nie zawsze podobało się, że nie jest u mamusi przy cycu, ale ciotka musiała ją wymęczyć :P

A tu razem - ja - matka chrzestna, Kamil - ojciec chrzestny i nasza śliczna chrześnica - Juleczka :D


W kościele Julka była bardzo grzeczna. Płakała tylko jak ksiądz polał jej główkę wodą święconą, a tak poza tym to była naprawdę grzeczniutka :)
Inne dzieci płakały przez całą mszę.
W ten sam dzień i w tym samym kościele był również chrzest drugiej mojej bratanicy Emilki, ale niestety nie posiadam ani jednego zdjęcia. Mój mąż, który miał robić za fotografa, tak bardzo był zajęty pilnowaniem syna, że nie miał czasu zrobić ani jednego zdjęcia :/

1 komentarz:

  1. Gratulacje dla mamy chrzestnej, no i dla szczęśliwej Juleczki :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...