Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 16 grudnia 2010

Przygotowania do pikowania...

Tak oto wyglądają moje przygotowania do pikowania największej rzeczy, jaką mam na swoim koncie szyciowym. Jest to narzuta o wymiarach 200x220 cm.
Na zdjęciu przed spinaniem jeszcze.


Przeraża mnie pikowanie, jest to kolos jak dla mnie. Wiem, że dziewczyny pikują takie rzeczy i to w dodatku jakimiś zawijasami i pięknymi wzorami. Ja mam zamiar przepikować tylko po szwach, a jak to wyjdzie to zobaczymy w trakcie :)

Trzymajcie kciuki, bo jestem przerażona

9 komentarzy:

  1. śliczny wzór wyszedł! dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!!!!
    jak by co to służe radą

    OdpowiedzUsuń
  3. Już teraz jest pięknie!! Zdolna kobitka z Ciebie. ;) Dasz radę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie sie prezentuje!!! Ja jeszcze w zyciu nie uszyłam takiego wielkoluda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za wszystkie przemiłe komentarze :D Aż serce się raduje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaał ,jaka piękna ! Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się imponująco :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki! W razie czego - wspomogę myślami!
    Musi być dobrze!
    W tej chwili już wygląda wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...