Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 15 grudnia 2010

Udało się :D

Muszę się z Wami podzielić wspaniałą nowiną :) Proboszcz zgodził się, abym została matką chrzestną ślicznej Julki :D (mimo, że nie mamy ślubu kościelnego)

Cieszę się niezmiernie :D :D :D
Muszę moją pozytywną energię zaraz wykorzystać i siąść do maszyny :)
Może uda mi się skończyć narzutę ?
Zostało kanapkowanie i pikowanie, więc pewnie w niedługim czasie będę mogła się pochwalić całością :)

2 komentarze:

  1. to bardzo fajnie ,ściskam mocno :-)a kapy wprost nie moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech proboszcz nie wie na co się zgodził :P

    Czekam z niecierpliwością na narzutkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...