Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 24 grudnia 2010

Życzenia :)

Ufff, ostatnie dni usłane zbiegiem nieszczęśliwych wypadków.
Mąż miał wypadek w pracy, ma szytą rękę, osiem szwów... A wiadomo, jak to chory facet w domu... kolejne dziecko. Rozumiem, że boli, ale bez przesady. Nawet kawy nie może zrobić, nie wspominając o jakiejś pomocy w kuchni :/
W związku z jego wypadkiem, jakoś cały mój plan przygotowań przedświątecznych się rozsypał całkowicie w drobny mak i ledwie się ze wszystkim wyrobiłam :(
Ale koniec żalenia się przed Świętami, bo to nie wypada.

Chciałam wszystkim życzyć zdrowych, wesołych, pogodnych, ale przede wszystkim spokojnych Świąt, wspaniałych spotkań rodzinnych, wielu prezentów pod choinką. Oby ten czas był okazją do odnowienia zapomnianych kontaktów, ale także do odpoczynku. Oby wszystko ułożyło się po dobrej myśli i nie wydarzyło się nic nie chcianego :)

WESOŁYCH ŚWIĄT :)


Zdjęcie znalezione gdzieś w necie ;)

4 komentarze:

  1. Pogodnych i spokojnych świąt ,mnóstwa prezentów pod choinka i wszystkiego dobrego :)i zdrówka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i wesołych świąt!
    Ręka mężusia niech szybko się goi i pan mąż niech więcej nie robi sobie kuku podczas pracy!
    I jeszcze cierpliwości Ci życzę...
    Do wesela się zagoi! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, spokojnych, rodzinnych Świąt :)
    A dla męża dodatkowo szybkiego zagojenia ręki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...