Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 7 stycznia 2011

Czas spróbować innych rzeczy...

Uszyłam ostatnio torebkę. Chyba ze dwa dni temu, ale jakoś nie po drodze mi było z aparatem :/
Uszyta jest ze sztruksu, w środku bawełniana podszewka, a pomiędzy ocieplina.

Z aplikacją walczyłam chyba ze dwa wieczory, ale jest :D
I tak ku woli wyjaśnienia, ponieważ zdania sa podzielone, to jest KOT :)
Piszę, bo mój mąż stwierdził, że to sowa albo papuga, a syn (3,5 roku), że to ślimak :/





A dziś postanowiłam spróbować czegoś nowego i uszyłam coś, co na początku miało być kosmetyczką, ale w końcu będzie pojemnikiem na nożyczki, które wiecznie gdzieś położę, a potem chodzę i szukam, a one jakby pod ziemię się zapadły
Na tym zdjęciu jakoś mi się zgiął i wygląda, jakby był krzywy, ale na następnych widać, że tak nie jest :)



Uszyty z bawełny, w środku jakaś wiskozowa podszewka, a pomiędzy warstwa ociepliny.

A i zapomniałabym napisać, że na tym pojemniku testowałam moją nową stopkę do pikowania :)
Jak widać, wiele jest jeszcze do nauki, ale jestem zadowolona z efektu :D

4 komentarze:

  1. najważniejsze ze ma przjazną mordke :-)
    stopka do pikowania spisała sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pojemniczek ,torebka też super ,kotek ma fajną ,zawadiacką minę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka super :) A pojemnik na nożyczki to jakoś skojarzył mi się z termosikiem na butelkę w sam raz dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojemnik na nożyczki - to idealna termotorba :)
    Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...