Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 28 stycznia 2011

Kącik krawiecki

Nareszcie dorobiłam się "kącika krawieckiego" :)
Mój mąż, który jest stolarzem,  miał chyba już dość mojego marudzenia, że ława za mała, że nie mam gdzie szmatek składać, że muszę podłączać przedłużacz i takie tam, więc się zmobilizowałam i zrobił. Ciasny, ale własny, mój kawałek podłogi :)
Jeszcze nie testowałam, jak się tam szyje, bo dopiero wczoraj się tam wprowadziłam. Ale mam zamiar nadrobić to dzisiaj  :)
A oto mój kawałek szczęścia:




Jak narazie jest tam wszędzie ład i porządek, ale czuję, że nie długo tak będzie :)


Zwłaszcza, że synusiowi się też tam podoba, i dziś już znalazłam kilka zabawek ukrytych koło szmatek  

18 komentarzy:

  1. kącik jak znalazł .pomysłowy bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj fajny i pojemny :)
    Trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No mebelki pierwsza klasa :)
    Mężuś się spisał na medal......;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! w "swoim"miejscu lepiej się szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :) Przeczytałam mężowi - był zachwycony :P
    A co do szycia w swoim kąciku - dziś testowałam - szyje się super :D Niestety nie mogę się pochwalić, co zmajstrowałam, bo to na wymiankę :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kącik! A właściwie - to już prawdziwa profesjonalna pracownia!
    Świetnie zorganizowane i ślicznie wykonane.
    Wielkie brawa dla Pana Męża!
    Nawet synkowi się spodobało. Nic, tylko trzeba drugi taki kąt szykować.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Synek ma swój kącik, w podobnym stylu, a jednak u mamy w szafkach coś lepiej się wszystko chowa :/

    OdpowiedzUsuń
  8. aż zazdroszczę takiego kącika! Świetnie rozwiązane, wszystko będzie pod ręką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wymyślony i wykonany kącik krawiecki, brawa dla męża :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow do niepozazdroszczenia taki nowy i funkcjonalny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kącik jest super. każda z nas powinna mieć taką swoją prywatną odskocznię

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Wam się podoba :] Mnie podoba się tak samo, a może jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł!
    Ja poprosiłam męża o zrobienie małego "biureczka" na maszynę (zawsze ląduję z maszyną w pokoju dziennym na stole) - a Twój kącik jest po prostu świetny.
    Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki kącik to moje marzenie:)Serdecznie zapraszam po odbiór wyróżnienia na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. No bardzo pięknie. Barwa dla męża za mobilizację i piękny kącik. Super, też bym taki chciała. Można się wpisać w kalendarza zamówień do Pana Małżonka? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć takiego kącika! Mąż zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego kącika to ja Ci po prostu zazdroszczę :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie ,na pewno będę tu często zaglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudny kącik krawiecki, moje marzenie :)
    śliczne szyje Pani cudeńka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...