Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 12 stycznia 2011

Kołderka skończona :)

Kubusiowa kołderka doczekała się wykończenia :)
Wykonana jest z bawełnianych materiałów, w środku dwie warstwy ociepliny, przepikowana maszynowo po szwach przez wszystkie 4 warstwy.

Wymiary - 95 x 120 cm.

Trochę wysiłku kosztowało mnie pikowanie takiego grubasa :)
Co prawda zamiar pikowania był inny, jednak kołderka okazała się za gruba na to co wymyśliłam :(
Następna będzie napewno z jedną warstwa ociepliny i wtedy może uda się przepikować według planu :D





Kołderka jest do kupienia :D  Cena 130 zł - do negocjacji :D
Chętnych proszę o kontakt mailowy :)  asik251@interia.pl
Na życzenie wyślę więcej zdjęć :)

5 komentarzy:

  1. śliczna ta kubusiowa kołderka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!
    Dla Małego Przyjaciela Kubusia! Suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest widziałem na żywo.Braciszek pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za tak miłe słowa :D
    Dzięki nim nabieram jeszcze większego zapału do pracy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...