Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 8 stycznia 2011

Myślenie sprzyja szyciu...

Do takiego wniosku doszłam dziś. Otóż - rozłożyłam sobie wszystkie swoje "duperelki" do szycia, wzięłam szmatki, nożyczki, pocięłam i zaczęłam szyć. Wzór oczywiście przemyślałam wcześniej, więc zbytnio nie musiałam się nad nim zastanawiać i kombinować przy szyciu.
Ale, że miałam parę spraw do przemyślenia, to tak siedziałam i szyłam, prasowałam, szyłam, i tak dalej i zanim się obejrzałam powstało dwie trzecie wierzchu kołderki.
W życiu nie pomyślałabym, że w jeden wieczór można uszyć aż tyle.
A oto, co mi wyszło - oczywiście nie skończone.


Jeszcze nie wiem jakie będzie jej przeznaczenie, ale chyba będzie do sprzedania. Czas najwyższy zacząć coś zarabiać, bo zapasy szmatek się kończą, pomysłów w głowie przybywa, a z pieniędzmi, jak wiadomo, różnie bywa :/

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...