Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 18 stycznia 2011

Nagrodzona :]

Musze się z Wami podzielić świetną dla mnie informacją :D
Po raz pierwszy ktoś aż tak docenił moją pracę i zostałam nagrodzona przez Patchworkową Gwiazdę :]

Dostanę chustecznik i kilka kwadratów tkaniny :D
Cieszę się jak małe dziecko, które dostało cukierka :D :D :D

DZIĘKUJĘ :]

9 komentarzy:

  1. Gratuluję! Jak najbardziej należyty prezent!!!
    I pochwal się zdjęciowo, jak już dostaniesz....
    Cieszę się ogromnie z Twojego sukcesu!
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) I życzę powodzenia w następnych konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Asiu - ja też otrzymam taki prezent :)Hurrra !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ciesze sie wraz z tobą

    OdpowiedzUsuń
  5. tak mi jest troche przykro ze mnie nie odwiedzasz
    :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...