Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Spodnie dla synusia

Dziś udało mi się usiąść do maszyny w dzień. Co jest bardzo dziwne, bo syn bardziej mi przy szyciu przeszkadza niż pomaga, ale dziś pozwolił mi poszyć :) Ale to tylko dlatego, że szyłam spodenki właśnie dla niego :/
A oto i nowe spodenki do biegania po domu :)
Pozowanie czysto profesjonalne :P



7 komentarzy:

  1. No, no ale model rośnie :) Spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodenki :) a Stasiek no no model pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Model superowy!! Ta mina, ta poza i ta nóżka odziana w spodnie od mamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodenki,a synuś pozuje jak prawdziwy model ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie super!! Asiu podarowałam Ci wyróżnienie. Więcej info na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznego masz synusia:)Spodnie bardzo fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe spodenki!
    Synek przesłodki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...