Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Wyróżnienie

Zostałam dziś wyróżniona przez Anulę :)  Dziękuję serdecznie, że o mnie pomyślałaś :)


No i mam wielki problem... Według zasad, które obowiązują w tym wyróżnieniu, powinnam wyróżnić 10 osób. Ale jest tyle pięknych blogów, tyle cudów można na nich zobaczyć, że jest mi naprawdę ciężko wybrać tylko 10 osób, czy blogów :(
Mam nadzieję, że nie spadnie na mnie żadne przekleństwo z tego powodu, ale niestety nie jestem w stanie wyróżnić nikogo szczególnie.
Wszystkie blogi, które odwiedzam zachwycają mnie tak samo, pomysłowość zaskakuje również w równym stopniu. Nie ma dla mnie osób ważniejszych od innych :)
Tak więc skoro nie potrafię wybrać, to wyróżniam wszystkich, którzy odwiedzają mój blog :D

Bardzo dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze, które są dla mnie motorem do dalszego działania :) I oczywiście serdecznie zapraszam do kolejnych odwiedzin :]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...