Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 1 lutego 2011

Czy to już nałóg ?

Odebrałam paczuszkę ze szmatkami od Julii. Szmatki są śliczne :)
Julio - BARDZO DZIĘKUJĘ :D 



Pierwsze co, zaczęłam je układać, przekładać, obracać, zestawiać i znów przekładać :) Kombinować, jak tu je pociąć, żeby było dobrze. Myśleć z jakimi szmatkami dobrze się skomponują?
No i w związku z tym moje pytanie z tytułu - CZY TO JUŻ NAŁÓG?
Czy wpadłam już po uszy ? Czy nie mogę się nacieszyć nowym nabytkiem, tylko od razu kombinować, jak go wykorzystać?

7 komentarzy:

  1. tak stanowczo myślę że powinno się stworzyć jakąś jednostkę chorobową na takie dolegliwości - byłabym kolejną zainfekowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Tak!
    To już choroba, nałóg, uzależnienie. I z każdą zakupioną nową szmatką będzie się pogłębiać... Na szczęście jest to bardzo przyjemna przypadłość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Objawy wyglądaja na nałóg;) ale to chyba PASJA ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ile razy ja sie na tym łapałam

    OdpowiedzUsuń
  5. to czekam na Twoje pomysly zwiazane z tymi szmatkami :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak - bardzo przyjemny nałóg - też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi szmatkami to my już tak mamy...
    Dziękuję za odwiedniny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...