Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 26 lutego 2011

Inaczej...

Czemu inaczej ?
Zmieniłam tytuł bloga. Dodałam podtytuł.
Dlaczego??
A to przez to, że chciałam mieć metki :)
Ciężko byłoby wyprodukować wszywki, naszywki, bądź metki z długaśnym napisem "ASIKOWE WYTWORY - POTWORY" w rozsądnym rozmiarze :/

Dlatego nazwę skróciłam. I w taki sposób powstały wszywki, bądź jak kto woli, naszywki :)

Wyglądają tak


Niestety ostatnimi dniami choruję na poważną chorobę, zwaną chronicznym brakiem czasu, więc zanim znajdą zastosowanie w moich wytworach, pewnie minie kilka dni :/ 
Ale jestem dobrej myśli :D

9 komentarzy:

  1. a wszywki/ naszywki to sama produkowałaś czy gdzieś zleciłaś ten proceder?? jak to ostatnie to gdzie??

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiałam :)
    Napisałam Ci maila :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ochotę na takie, ale robione własnoręcznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. to widzę, że profesjonalna produkcja ruszy pełną parą. gratuluję i życzę sukcesów. a naszywki można w łatwy sposób zrobić samemu, pewnie wyjdzie taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne metki!
    Nazwa ładna i dalej się kojarzy. A najważniejsza i tak jest zawartość! To jest najcenniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, świetne metki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super metki ,napisane fajna czcionką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :D ja tez się zastanawiam nad metkami hehe co prawda na razie obdarowuję wyłącznie rodzinę i przyjaciół moimi potworkami ale co mi tam niech pamiętają od kogo to mają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysł z tymi metkami i nazwą.Sądząc po ich ilości produkcja ruszy pełną parą :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...