Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 17 lutego 2011

Kolejna poszewka ;)

Po małej niedyspozycji maszyny udało mi się wczoraj skończyć szycie poszewki na poduszkę :)
Standartowo na jaśka o rozm. 40 x 40 cm.
A oto efekt :)



i tył zapinany na zakładkę


Jestem z niej zadowolona :)
Zastanawiam się, czy wstawić ja do galerii, czy zostawić dla siebie :/

9 komentarzy:

  1. do galerii niech zarobi na inne szmatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł, oby tylko ktoś ja zechciał :]

    OdpowiedzUsuń
  3. to juz zdecydowałaś !
    żeczywiście śliczna
    i te aplikacje

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna poducha! i pikowanie fantazyjne! super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna poducha! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna podusia!!! Pikowanie wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł świetny i pikowanie rewelacyjne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna poduszka.
    Mam nadzieję,że zostawiłaś ja sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...