Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 19 lutego 2011

Kosmetyczka

Chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za wszystkie ciepłe słowa, które piszecie w komentarzach :)
Jest to dla mnie paliwo do motoru, napędzającego mnie do pracy :)
Dzięki przemiłym komentarzom znów zasiadłam dziś do szanownej pani maszyny i powstała kosmetyczka  :)
Niby nic wielkiego, ale dzięki takim małym rzeczom uczę się trudnej sztuki pikowania.
Trenuję przed pikowaniem satynowej narzuty, której kawałek pokazywałam kilka postów wcześniej.
Chciałabym ją przepikować inaczej, niz tylko po szwach, więc intensywnie trenuję :)

A oto efekt mojej dzisiejszej wieczornej pracy





Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze. Uwielbiam kiedy wchodzę na bloga, a tam nowy komentarz - bardzo to miłe 

9 komentarzy:

  1. wielka i wiele śie zmieści a pikowanie wychodzi
    ci super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pikowanie!
    Kosmetyczka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :) a może zrobisz mi torebkę na rower ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kosmetyczka ,wspaniale wyszło Ci pikowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta kosmetyczka,w sklepie byś takiej nie dostała :)Pikowanie też super wyszło,ja chociaż szyję to jeszcze nigdy nie uszyłam kosmetyczki i jak się pikuje też nie wiem,aż wstyd się przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, pięknie ci wychodzą te ćwiczenia. Kosmetyczka świetna! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kosmetyczka! I fajnie, że taka duża, bo duzo pomieści:) Pikowanie wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooooo i trafiąłm na kolezankę z innego miejsca gromadzącego ludzi kochających rekodzieło :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...