Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 11 lutego 2011

Zaległości

Ostatnio miałam mało czau na swoje przyjemności, ale mimo tego, udało mi się coś tam stworzyć :)
Wczoraj powstał patchworkowy wierzch poszewki na poduszkę, ze szmatek, które otrzymałam od Julii :)



Teraz "tylko" kanapkowanie, pikowanie i doszycie tyłu i poducha gotowa :D

Oprócz tego, wzięłam się za haftowanie :/
Na pierwszy ogień poszedł wielki jak dla mnie projekt. Gotowy obrazek będzie miał około 40 x 60 cm haftu i ma wyglądać tak



Niestety krzyżykowanie pochłania strasznie dużo czasu, więc nie idzie mi najlepiej, bo czasu zawsze za mało :/ Jak na razie udało mi się stworzyć tylko tyle, ale mam nadzieję, że w niedługim czasie uda się zrobić więcej :)


9 komentarzy:

  1. O matko i córko ale to będzie piękny haft!!! jak ty to liczysz? Szczerze podziwiam!!!!!
    Podusia oczywiście też będzie śliczna, tylko ten haft powalił mnie na kolana i przyćmił podusie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu kwadraty dostalam dziś dziękuje
    spora podusia będzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekt faktycznie wielki ale jak skończysz efekt zabójczy :)
    A podusia super na żywo jeszcze lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Siencjo - liczenie jest monotonne i zajmuje większość czasu, ale daję radę :D
    Im więcej wyhaftuję tym łatwiej będzie mi liczyć :D Dziękuję za miłe słowa :]

    Agajaw - cieszę się, że szmatki dotarły - coś długo szły... Ale ważne, że już są na miejscu :D
    Również dziękuję za pochwałę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poducha będzie śliczna! Za haft trzymamy kciuki! Wielka rzecz! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, ja bym to z 10 lat wyszywała... 3 mam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no no, to się nazywa wyzwanie!! Obrazek będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gustownie ułożone te kwadraciki na poduszkę, ale jak zobaczyłam za co się teraz wzięłaś to bym spadła z krzesła.Na pewno będziesz bardzo dumna jak skończysz ten piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To najbędzie najśliczniejszy obrazek i podwójnie własny! GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...