Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 17 marca 2011

Czego o mnie nie wiecie...

Ela zaprosiła mnie do zabawy "Moje małe tajemnice..." :D
Założeniem zabawy jest przyznanie sie do kilku rzeczy, których o mnie nie wiecie...

No to zaczynamy:

1. jestem strasznym kawoszem - nie wyobrażam sobie życia bez porannej kawy

2. a skoro kawka, to i papierosek :/ - tak, jestem nałogowym palaczem

3. do kawki pasuje tez ciasteczko, więc... - jestem łasuchem :D (co niestety wpływa na mój powiększający sie rozmiar :/)

4. lubię piec ciasta - łasuchy tak mają :P

5. niestety nienawidzę myć naczyń - udręka dla mnie - wolę sprzątać i gotować, niż myć gary :/

6. jestem śpiochem :D - na całe szczęście mój synuś też :)

7. a propo synusia - uwielbiam go rozpieszczać :D (co nie zmienia faktu, że jestem jakby nadopiekuńczą matką :D )

Dobra, może wystarczy :)
Czasem trzeba mieć jakieś tajemnice :)

Ale, ale... Fajnie sięc czyta takie rzeczy, więc na "spowiedź" zapraszam

Justynę (sąsiadeczkę) 

Anię (Anniegmatic)

Marynę

Z miłą chęcią dowiem się o Was czegoś więcej :D

5 komentarzy:

  1. Asiu, dziekuje serdecznie za zaproszenie do zabawy, ale ja juz nie tak dawno się zwierzałam u siebie na blogu. Aż tylu tajemnic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie poznać Twoje "tajemnice " ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. o ty palaczko jedna. A fe!! rzuć w tej chwili to paskudztwo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl na posta!super sie wiecej o Tobie dzowiedziec,zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na udzial w moim Candy:

    http://jewellerybijou.com/candy/
    serdecznie pozdrawiam

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty u mnie posprzątaj, a jeszcze lepiej poprasuj, a ja u Ciebie pozmywam gary ... nawet z tygodnia ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...