Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 11 marca 2011

Dotarły wspaniałości :D

Tak, tak :)
Dotarły do mnie wspaniałe rzeczy :D
Autorem moich cudów jest Hsa :)



Są to kolczyki i wspaniały komplecik, które dostałam w zamiam za komplet z poprzedniego posta :)

Oprócz tych cudowności dostałam całe mnóstwo informatorów i smycz :D

Kochana - dziękuję Ci serdecznie :) Jestem zachwycona :) Strasznie mi sie podobają moje nowe cudowności :]

5 komentarzy:

  1. Sliczne
    bardzo udana wymianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne kolczyki :) Buuuu......ja też takie chcem :) no ale na początek mam nadzieję że sąsiadeczka pożyczy czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem, czy pożyczę... :P Chyba za bardzo mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie skończyłam pakować moją nową prześliczną kosmetyczkę :) bo jutro jadę studiować. Te studia to jakiś koszmar...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...