Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 4 marca 2011

Kolejna odsłona

Dawno nic nie pisałam, ani nie pokazywałam, ale naprawdę na wszystko brak mi czasu :(
Nie wiem, czy to czas leci szybciej, czy ja mam po prostu więcej obowiązków. A może muszę zacząć wcześniej wstawać ? Ale wtedy będę mogła mniej szyć wieczorami :/ Och, ciężki wybór...
Ale, nie będę zanudzać :)
Jak w tytule - kolejna odsłona portretu synusia :D
Praca idzie tak sobie. Ale to z powodu wspomnianego wcześniej - braku czasu.

Tak było ostatnio


A tak jest na dzień dzisiejszy :)


Widać już wyraźny zarys ucha :D
Obiecuję pracować dalej :)
Wciągnęło mnie na maksa :/

7 komentarzy:

  1. Widać postęp :)
    podziwiam cię za cierpliwość i wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, postępy prac widać gołym okiem :) A to najważniejsze, bo cieszy i mobilizuje do jeszcze wytrwalszej pracy! I tego ci życzymy z całego serducha! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :) Faktycznie - widoczny postęp mobilizuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widać to uszko Stasiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sprawa... a jak to robisz Asiu?
    Ja nie umiem takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...