Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 9 marca 2011

Kosmetyczka na wymiankę :)

Jakis czas temu koleżanka z forum zaproponowała wymiankę :) Ja miałam uszyć jej kosmetyczkę, a ona zrobi mi kolczyki :D
 Ponieważ dostałam dziś informację, że moja przesyłka dotarła, mogę się pochwalić tym, co udało mi się stworzyć :)



Kosmetyczka jest pikowana po wzorze liści, które są na materiale.
Do kompletu dorobiłam etui. Jest to etui przydatne w czasie "ciężkich dni", które my, kobiety, mamy co miesiąc.


Do środka wchodzą trzy podpaski.
Jak widać, etui zapinane na rzep.

Nowej właścicielce prezent się podoba, a to jest najlepszą nagrodą za pracę włożoną w wykonanie :D

8 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik!
    To malutkie jest bardzo przydatne a kosmetyczka niesłychanie elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny komplet i nie dziwię się że się podoba- a kolczykami się pochwalisz ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko do mnie dotrą, to się pochwalę :) Są w drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczka jest cudna, ale to zasługa nie tylko mistrzowskiego szycia. Trzeba mieć te z dobre oko w doborze materiału a ten Asiu wybrałaś świetnie.......Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. poraz kolejny dziękuję, dziękuję, dziękuję! Jak już pisałam na forum, kosmetyczka na żywo jest jeszcze piękniejsza. Mam nadzieję, że te kolczyki jutro już dotrą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik jest prześliczny. Na pewno będę częściej do ciebie zaglądać bo robisz piękne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki komplecik i na zewnątrz i w środku :)przede wszystkim bardzo praktyczny. Te kosmetyczki świetnie Ci wychodzą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...