Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 16 marca 2011

Maszyna na miejscu :)

Dziś dostałam przesyłkę od Anniegmatic :)
Otwarłam kopertę, a tam, oprócz super breloka, znalazłam przemiły liścik :D
Bardzo dziękuję, Aniu, za tak miłe słowa  :)
I wbrew pozorom, maszyna wcale nie jest taka mała, jak mogłoby sie wydawać patrząc na zdjęcie.

Dla porównania zdjęcie z paczką Tic Tac'ów :)



No i oczywiście znalazła już swoje przeznaczenie, choć nie jestem pewna czy tam zostanie. Nie chciałabym, żeby mi sie szybko zniszczyła, a wiadomo, że klucze mają jakąś magiczną moc niszczycielską :(
Podejrzewam, że jednak znajdzie miejsce przy torebce :D


Jestem zachwycona swoja nową "zdobyczą" :)

4 komentarze:

  1. Świetnie wygląda z kluczami :)
    Asiu,zapraszam Cię do zabawy w "moje male tajemnice " :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna maszynka! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, maszynka trafiła w dobre ręce, cieszy mnie to ogromnie. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...