Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 14 marca 2011

WYGRAŁAM :]

Pierwszy raz w życiu coś wygrałam :)
I tak od razu wspaniałości :)
Moją wygraną jest brelok - maszyna, stworzony przez Anniegmatic :) (zdjęcie zapożyczone z jej bloga, ale nie mogłam doczekać się, aż dojdzie - mam nadzieję, że Ania sie nie pogniewa)



Jak nazwała go sama twórczyni - jest to brelok dla szyciowych zboczuchów  :D
No więc muszę się przyznać... jestem szyciowym zboczuchem :D :D :D

Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła wyściskać mój prezent :D

Anniegmatic - dziękuje serdecznie :D

10 komentarzy:

  1. ja też chiała bym taki bo jestem
    szyciowo pogięta do granic możliwości

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Szczęście i do Ciebie się uśmiechnęło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Wygrana -Dobry początek tej wiosny.. pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej,świetny breloczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!! gratuluję breloczka i określenia "szyciowy zboczuch"

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej:)Breloczek trafił po prostu w dobre ręce,do właściwej osoby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję wszystkim :)
    A szyciowym zboczuchem jestem napewno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również serdecznie Ci gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...