Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Czekałam...

... czekałam ... no i się w końcu doczekałam :)
Odwiedził mnie Pan kurier, który przyniósł mi wieeeeeelki zestaw polarkowy :)

Kolorów jest 12 :)
Każdy inny i każdy tak samo mi się podoba :)
Zdążyłam już je wyprzytulać, wygłaskać, rozłożyć każdy po kolei, znów złożyć i znów wyprzytulać i wygłaskać  :D :D :D
Jestem w siódmym, jak nie ósmym niebie :D :D :D

Oj, ale będzie uśmiechniętych potworków... Trzeba tylko siąść i dopasować wykrój, a później to już tylko wycinać i zszywać :D :D :D

Dobra, dobra, już pokazuję co dostałam :)




Tak, tak, wiem... Jestem szyciowm zboczuchem, który cieszy się z nowych szmatek jak dziecko  z nowej zabawki


14 komentarzy:

  1. Wow, jakie zakupki. Kolorki sa cudne, ale potworzasta produkcja będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki:) I jaka góra tych polarów!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kolorki :) i już czekam co z nich wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekneeeee ,o rany....
    Nie dziwię sie Twojej reakcji,tez bym tak szalała .
    Aż szkoda ich na potworki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polarki mają cudne kolorki ale naj naj jest limonka i fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki !Też bym się cieszyła z tylu materiałów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. o matuchno :) ile fajnych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale kolekcja. piękne te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale potworny stos :D

    mam tę samą przypadłość,rozumiem Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły stosik przygotowałaś :)
    ja właśnie kupiłam pierwszy polarek w moim krótkim szyciowym życiu i kombinuje co z nim zrobić :)
    ps. pięknie tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się uśliniłam na widok takiej ilości polarku w cudnych kolorkach....Ciekawe co powstanie z tych cudeniek???

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te kolory!
    Oj, znam to "siódme niebo" ;)
    Powodzenia w tworzeniu! Jestem ciekawa nowych wytworów.

    OdpowiedzUsuń
  13. hej zboczuchu - też tak mam! Gdzie kupowłaś polarki? Zadowolona jesteż z nich?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...