Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 14 kwietnia 2011

Torebka - skaj

Wie, wiem, dawno nic nie pisałam :(
Ale miałam małe urwanie głowy... Teść wylądował w szpitalu - miał udar. Na szczęście niewielki i juz jest w domku :)
Tak więc swój czas musiałam jakoś podzielić i nie wiele mi go zostawało na cokolwiek. A dla siebie, to juz wcale :(
Ale któregoś wieczora udało mi się zasiąść do mojej maszyny. Stęskniłam się za nią :D
I w ten właśnie wieczór powstała torebka :D
Uszyta jest ze sztucznej skóry, potocznie zwanej skajem.
Jej kolor to wiśnia - ciężko go uchwycić na zdjęciach, zwłaszcza, że za oknem zimno i pomuro, do tego pada :(

Jest to moja pierwsza torebka szyta z takiego materiału. Myślałam, że będzie trzymać formę... Niestety przeliczyłam się i usztywniłam tylko dno i boki. Ale torba jest idealna do noszenia np książek :)


Zamontowałam jej zapięcie magnetyczne - tez pierwszy raz w życiu... No i oczywiście musiałam popełnić jakiś błąd :P
Zostawiłam sobie montowanie na sam koniec (przed wszyciem podszewki) no i okazało się, że to był mój wielki błąd :/
Trzeba było najpierw zamontować zapięcie, a dopiero później doszywać do reszty torby. No, czegoś się nauczyłam i na przyszłość już będę wiedzieć :]
Teraz trzeba jakoś zamaskować paskudnie wyglądającą klapkę :)

Dobra, koniec pisania :) Czas pokazać moją pierwszą, niezbyt udaną próbę zabawy ze skajem :D

Torba jest wielka - spokojnie mieści format A4 :)
Wymiary to 40 x 30 x 10 cm :)
Posiada długaśne ucho - można ją nosić na ukos - 120 cm :) Niestety bez regulacji :(
I torba jest bez zamka... Ale to pierwsza i w zasadzie na próbę, czy maszyna radzi sobie z takim materiałem.
Następna będzie już lepsza :) Bo napewno powstanie następna :D


Środek :) - zawartość to książki mojego dziecka, których użyczył mi do zdjęć :D


W środku trzy kieszonki :)


Wszystko przestębnowane kontrastowymi nićmi :)


No i to nieszczęsne zapięcie... Tu dobrze zamontowane - na przodzie torebki



A tu źle... - na klapie



Wszelkie sugestie, słowa krytyki - mile widziane :D
Chciałabym przy następnych popełnić jak najmniej błędów :D

7 komentarzy:

  1. świetnie sobie poradziłas ze skajem ja nie lubie tego materiału wolę jeans
    tarba super i jaka pojemna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co ? Świetna ta torba ,naprawdę ! Moja maszyna chyba nie poradziłaby sobie ze skajem .
    A co do zapięcia to cóż ,człowiek uczy się na błędach :))Ale i tak nie wygląda to źle ,żeby to zamaskować troszkę to wycięłabym z tego skaju kwiatka z taką małą dziurką jak to zapięcie i jakoś doczepiła ( doszyła,dokleiła )
    Ogólnie torba jest fantastyczna !
    Alem się rozpisała;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest super :) Faktycznie idealnie nadaje się dla studenta/ki na książki bo może na zdjęciach tego nie widać ale jest naprawdę ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torba i jaka pojemna:) Fajnie Ci wyszła:) Zamaskowałabym ten magnes podobnie jak radzi Ela, cos naszyć czy nakleić, jakiegos kwiatka z tej samej tkaniny, serduszko, motylka... obojetnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba bardzo sympatyczna :)Przy szyciu następnej będziesz już będziesz wiedzieć jak robić,w końcu człowiek uczy się całe życie.Ja na pewno nie poradziłabym sobie tak świetnie jak Ty więc nawet nie ruszam tego tematu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszła ta torba:)A zapięciem się nie przejmuj,tak to już jest ze czasami uczymy się na błędach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Twoja torebka jest bardzo ładna. Ja mam pytanie do Ciebie odnośnie tego materiału z którego została wykonana, marzy mi się torebka która sobie zaprojektowałam tylko najlepsza do tego byłaby skóra ekologiczna lub właśnie skaj..i tutaj pytanie czy zakupiłaś go może przez internet i jesteś w stanie dać mi jakieś namiary na niego i czy do szycia użyłaś jakiejś specjalnej igły lub może masz odpowiednią do takiego materiału maszynę? bardzo proszę o odpowiedz tutaj lub na pw mój mail to kamakiro89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...