Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Uśmiechnięty potworek 3 -po modyfikacji

Dziś miałam dzień pełny roboty... W większości, to naprawa ubrania :/ Skróciłam 4 pary spodni, naprawiłam dwie koszulki i jedną bluzę.
I najważniejsze - powstał uśmiechnięty potworek z numerem 3 :)
Zmodyfikowałam swój poprzedni wykrój - powiększyłam, zmieniłam oczy i trochę uśmiech (zabrakło zębów).
Niestety nie jestem wciąż zadowolona z tego co powstało, więc jutro kolejna modyfikacja i kolejna próba :D
Napewno będą grubsze nogi, trochę je wyprostuję, ręce będą grubsze i krótsze i jednak bardziej podoba mi sie uśmiech z ząbkami :)
Oczy może zostawię takie, ale to jeszcze do przemyślenia :)

Przedstawiam dwóch krówkowych braci razem dla porównania :D



3 komentarze:

  1. A ja ciągle uważam, że nóżki są ok :) i faktycznie zęby mu wpraw bo taki szczerbaty teraz :)
    Fajnie że mały ma starszego brata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...