Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 19 kwietnia 2011

Uśmiechnięty potworek 4 - modyfikacja zakończona :)

Skoro dotarło do mnie tyle polaru, to wzięłam się za robotę, jak na szyciowego zboczucha przystało :D
Najpierw poprawiłam sobie wykrój, potem uszyłam jednego potworka na próbę :)
A próba wyszła tak




Myślę, że jestem zadowolona z efektu i chyba juz taki wykrój zostanie. Ale na ocenę końcową muszę poczekać do rana. Synuś się wyśpi, to zaraz mamusi powie co mu się nie podoba :D
Och, jak dobrze mieć w domu takiego eksperta

14 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie ekspresik!
    Świetny Potworek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz tempo,wczoraj tkaninki,dziś juz potworek :))
    Bardzo sympatyczny jest :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny potworek myśle że ekspertowi sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje potworki.
    Eksperta masz niezastąpionego - zna się na rzeczy :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się rozszalałaś :). stworki potworki są super!. ten uśmiech mają powalający

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesympatyczny! Napisz co na to ekspert:) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekspert zaakceptował projekt, więc mogę zacząć "masową" produkcję :D
    Myślę nad nowym stworkiem, ale to jeszcze sfera wymyślania wykroju :/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są Twoje potworki- rozweselacze na 102!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miły potworek i do tego polarkowy to pewnie mięciutki,w sam raz dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo to wygląda profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dziwię się, że skaczesz z radości jak przychodzą szmatki:) ja zawsze robię sobie święto jak je odpakowuję, stworki - potworki są przytulaśne i ulubieńcami dzieci, więc szyj i sprawiaj radość innym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...