Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 20 kwietnia 2011

Zły stworek...

Ponieważ uśmiechnięty potworek został pozytywnie zaakceptowany przez małego eksperta - mojego synusia Stasia - postanowiłam spróbować czegoś innego. Może się spodoba...

Stworzyłam wykrój, wycięłam i na próbę powstała jedna sztuka złego stworka.
Dlaczego złego?? Oceńcie sami :)



Podoba mi się chyba bardziej niż uśmiechnięte potworki, ale jak zwykle trzeba poczekać do rana na zatwierdzenie lub odrzucenie, ponieważ ekspert o tej porze śpi :)

Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa, które padają w komentarzach :)
Wasze pochwały są motorem do dalszej pracy :D

No dobra... Przyznam się... Uwielbiam, jak mnie chwalicie :) ( a kto nie lubi??... )

Bardzo cieszy mnie, że zaglądacie do mnie. I co najważniejsze, że zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy :D
W ramach wdzięczności szykuję małą niespodziankę dla Was :)
Ale o tym w następnym poście :D

10 komentarzy:

  1. fajny pomysł ze złym- kolekcja różnych emocji mogłaby byc dla dzieciaków bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie "zły" a "groźny"... te oczyska ma takie zasępione!
    A poza tym śliczny!
    I ma piękny kolorek!
    Ale i tak poczekam na werdykt eksperta! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę ,że ekspertowi przypadnie do gustu ;))
    Fajny ten złośnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jak rano Stasiu go wyściska to potworek może się nawet uśmiechnie :)
    Fajny jest i kolor super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie przegladalam Twoje potworki i niestety moj syn siedzi obok mnie. Niestety, bo jak tylko je zobaczyl (wszystkie)to od razu padla komenda: " zrob mi taki, taki i taki, wszystkie mi zrob!"
    wniosek:potworki podobaja sie malym potworkom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super że Wam się podoba :)
    Kulinia - bardzo mnie cieszy, że podobały się moje potworki Twojemu synusiowi :)
    Fajnie wiedzieć, że nie tylko mi podobaja się moje wytwory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stworek. Dla mnie również wygląda bardziej na groźnego niż złego :)
    Przypomina mi drzewko z bajek – to pewnie przez ten śliczny kolorek.
    Myślę, że Stasiowi bardzo się spodobał ;)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, faktycznie na złego wyglada:) Świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście wygląda groźnie:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest, a jaki rozczochrany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...