Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 27 maja 2011

Candowe cukierki i reszta :)

Miałam Wam wczoraj pokazać, jak będzie wyglądała kosmetyczka i podpaskownik na candy.
Niestety zapadłam na ciężką chorobę zwana lenistwem i nie mogłam ich wczoraj wykończyć.

Ale ponieważ dziś czuję się już lepiej - wykończyłam :D

Oto one



Jeśli komuś się podobają, a nie zapisał się jeszcze na candy to serdecznie zapraszam :)
Przypominam, że zapisy tylko do 31 maja.

A skoro ciężka choroba ustępuje, to machnęłam jeszcze kilka - a konkretnie cztery - kolejne podpaskowniki :D

Bardzo fajnie mi się dziś je szyło. Może dlatego, że maszyna tez chyba zaczyna zdrowieć i jakoś mniej kaprysiła :)

Wszystkie razem...





...i każde z osobna :)






Będą one do kupienia w Galerii Artillo  :D      Zapraszam :)

Bardzo serdecznie dziękuję też za wszystkie miłe słowa, które uwielbiam czytać :D

11 komentarzy:

  1. wow śliczne ja juz zapisana :o))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentują :)Liczę na szczęście w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskie są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, znów coś się dzieje z bloggerem:( To my chciałyśmy napisać, żę niebieskie są super! Wyjątkowo nam się podobają! A wyszedł anonim. Przepraszamy Asiu za zamieszanie, ale to naprawdę nie nasza wina. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sprawy :D
    Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze - dodajecie skrzydeł :*

    OdpowiedzUsuń
  7. hurtownia normalnie :D bombastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, fajne. Ja już się zapisałam na candy.
    pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ są cudne, piękny ten materiał w niebieski kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...