Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 3 maja 2011

Moje pierwsze bezokazyjne CANDY

Jak zapowiadałam wcześniej - mam dla wszystkich zaglądających do mnie małą niespodziankę :)

Jest to pierwsze w moich blogowym życiu CANDY :)
Postanowiłam w ten sposób podziękować wszystkim za przemiłe słowa, które uwielbiam czytać w komentarzach :)
Bardzo cieszy mnie, że zaglądacie do mnie :D
Tak samo ważne jest dla mnie to, że zostawiacie po sobie ślad w formie komentarza :)



Żeby nie było za wielkiego bałaganu, muszą obowiązywać jakieś zasady :/

Są takie, jak chyba wszędzie :)
1. Pozostaw komentarz pod tym postem, w którym wyrażasz chęć wzięcia udziału w moim candy :)
2. Zamieść na swoim blogu banerek z aktywnym odnośnikiem do mojego posta o candy  :)  (tu pozostawiam wolną wolę, czy chcecie banerek w panelu bocznym, czy w postaci posta)
3. Jeśli jesteś obserwatorem - pozostaw drugi komentarz - podwoisz swoje szanse na wygraną :D
4. Termin... hmmm... może zróbmy zapisy do końca maja :)
Losowanie odbędzie się 1 czerwca - w dzień dziecka - a co - przecież każdy ma w sobie choć odrobinę dziecka i ucieszy się z wygranej :D
5. Zapomniałabym o osobach, które bloga nie posiadają... Przepraszam ogromnie za moją gafę - osoby nie posiadające bloga, proszę o pozostawienie namiarów na siebie (adresu mailowego) w komentarzu :)

No, to chyba tyle :D

A no tak... Nagroda !

Jaka jest ??

Zdjęcia nagród:




 


No, na tym nie koniec, bo w kosmetyczce będzie można znaleźć wiele szyciowych przydasiów :)

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału :D

135 komentarzy:

  1. Cóż, nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z okazji;) Skoro to szansa na wygranie potworka- musiałam spróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I drugi komentarz, jako obserwator;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja tez spróbuje szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i drugi raz bom obserwatorka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się przyłączam:)Może szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skorzystam z możliwości drugiego razu:):):) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem i ja :) po pierwsze bo się ciesze z candy!

    OdpowiedzUsuń
  8. po drugie bo jestem obserwatorem i zaglądam do Ciebie bo potworki są czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wybaczyłabym sobie gdybym nie spróbowała swojego szczęścia :)
    A dostać takiego potwora to wszyscy by chcieli !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to jeszcze raz ja - obserwuję Cię więc miej się na baczności :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za odwiedziny:) oczywiście staję w kolejce po niespodziankę.pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również staję w kolejce po Asikowe wytwory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i drugi komentarz jako obserwator,bo zawsze chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stane w kolejce po niespoodziankę... :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ... i jako obserwatorka tez :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A teraz jako obserwator bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I drugi komentarz jako obserwująca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie skorzystam z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha, ale jazda, ja w takim razie też się zapisuję i....

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Ja się piszę na takie Candy :)

    2. Zapraszam na Candy do siebie

    3. Pozdrawiam gliwiczankę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to jako Obserwatorka też zwiększam swoje szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie skorzystam :) jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  25. Potworki są cudne!!! Wpisuje się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam tu przypadkiem i zostaję! Też chcę dostać takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  27. I jeszcze raz, bo jestem obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś czuję, że nr 30 przyniesie mi szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A może to był numer 31?? :):):) ten obserwatorski

    OdpowiedzUsuń
  30. I drugi raz jako obserwator ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to jeszcze raz- a co tam!:):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na takie słodkości z ochotą się zapisuję:):)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)
    magdalenas@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. KOcham potworkiAsiorki.
    Na razie staję w kolejeczkę po cuda jako obserwator.
    Jak jutro dotrę do domu to wrzucę banerek u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką chęcią zapisuję się niniejszym na właśnie ogłoszone Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A teraz wrednie wpisuje się jeszcze raz, jako Obserwator! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też staję w kolejce, bo wspaniale nagrody przygotowałaś! Troszkę już oglądnęłam bolga i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się zapisuję:) Banerek już zamieszczony:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. I jako obserwujaca tez.Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapomniałam o drugim komentarzu, więc naprawiam błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się na takie niespodziewajki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To także mój pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Może i mi sie poszczęści :o))

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne rzeczy tworzysz,więc staję w kolejce.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja po raz drugi. Post już jest na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Staję i ja:) Na kosmetyczkę mam wielką ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  46. O taaaaką Wielką ochotę na kosmetyczkę mam, że podwajam swoją szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się z wielką chęcią u tak zdolnej Gliwiczanki.:) Zapraszam tez do siebie na candy jeśli tematyka Cie zainteresuje
    Gliwiczanka Daria:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow,ale jesteś hojna!marzą mi się takie cuda, więc z radością się przyłączę do zabawy;)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne candy! Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  51. czarownica

    dobry wieczór ...może i ja się zapisze na te cudności :)

    pozdrawiam :)

    aaneczka73@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. czarownica
    jeszcze nigdy nic nie wygrałam....ale na kosmetyczkę mam chrapkę :)

    wpisuję się jeszcze raz ....dla podwojenia szansy :P

    OdpowiedzUsuń
  53. aa to mój blog: szalone-zycie-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się raz - banerek u mnie na haftmatematyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. i drugi raz, bo obserwatorem też jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Podwójnie ;)

    I zapraszam wioletkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie się zapiszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie!
    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/2011/05/filcowe-candy-do-4-czerwca.html

    OdpowiedzUsuń
  58. To jeszcze mój obserwatorski komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się ! ;)
    notka na: http://rozdania-megan.blogspot.com/2011/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  61. aa no i obserwuję jako Megan

    OdpowiedzUsuń
  62. spróbuję szczęścia:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja staję w kolejce, jak za starych, dobrych czasów ;) Może poszczęści mi się i coś upoluję ;) A jest na co ;)
    scarabae@tlen.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. No nie zniknął mój komentarz ale juz się zapisuję ponownie. U mnie na blogu też dałam takie ogłoszenie bo też zniknęły mi komentarze w candy

    OdpowiedzUsuń
  65. prywatnie nie od dziś, a od teraz już jawnie Cię obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  66. No i oczywiście też bym bardzo coś chciała wygrać :) może wreszcie los sie uśmiechnie i do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudnie byłoby wygrać:)dlatego zapisuję się pospiesznie,żeby mi te skarby nie przeszły koło nosa:)pozdrawiam:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się, bo jestem przekonana,że nagrodą będzie coś fajnego :-)
    Dorfi
    www.robotkowebajdurzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. I drugi raz jako obserwatorka :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. No i podwajam szanse :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. ale się dwoi w tych komentarzach:)
    ja też się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  72. no i obserwaczem też zostaje;)

    OdpowiedzUsuń
  73. a rodzinne koneksje się liczą??? pozdrowionka ciociu;))Paula

    OdpowiedzUsuń
  74. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Będę zaszczycona,jeśli uda mi się wygrać...;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie się zapisuję na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwatorem też już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  78. Podpaskownik? Jeszcze żadnego nie posiadam, więc nie mogę przejść obojętnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. z chęcią wezmę udział :)
    zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. podwaja swoją szanse jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziękuję za zapisanie się na moje Candy i za zaproszenie do siebie. Tak kusisz, że z wielką chęcią stanę w kolejeczce....choć stąd to początku już nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ponieważ bardzo chętnie zostałam Twoją obserwatorką, podwajam swoją szansę. A co :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Ania tak wołała Tu na Candy ... nie mogłam się nie zapisać. I jeszcze "przydasie niespodziankowe" JUPI! Aha i trzymam kciuki za pikowanie w gwiazdki bardzo ładnie będzie wyglądało!

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapomniałam z wrażenia zaprosić do siebie na rewanż :D też pierwszy raz "słodzę"

    OdpowiedzUsuń
  85. O jakie slicznosci sa do wygrania skusze sie na nie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. No jasne, że się zapisuję i zapraszam na moje CANDy: handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja liczę na szczęście - zapisuję się obowiązkowo.
    Pozdrawiam, Agnieszka
    jazalesia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. To ja bardzo chętnie skorzystam z zaproszenia;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. To ja dzisiaj wpisuję się jako obserwator. Pochwalę się nawet, że założyłam bloga, jeszcze w nim pusto, ale banerek candy podlinkowany.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  90. Asik ja też chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Tutaj jeszcze zwiększam szansę jako obserwatorka - a co - hi, hi, hi...

    OdpowiedzUsuń
  92. Zapisuję się oczywiście !
    http://panna-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się, może dopisze mi szczęście
    djolka@o2.pl
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  94. ZAPISUJE SIE Z OCHOTANA CANDY.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. OCZYWISCIE OBSERWATOREM BLOGA TEZ JUZ JESTEM.POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  96. uuuuwielbiam niespodzianki! :)))) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  97. jestem Twoją obserwatorką (:

    OdpowiedzUsuń
  98. ja też poszukam szczęścia u Ciebie
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. i oczywiście jako obserwator też :)

    OdpowiedzUsuń
  100. ..... komentarzy na blogu nie zamiszczam ale obserwuję ..
    ....a twoje wytwory mi sie bardzo, bardzo, bardzo podobają.... ale o tym to chyba wiesz....

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  102. Może mi się poszczęści...
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja też się zapisuję. Może mis ię poszczęści i potwór zamieszka u mnie ;>

    sznurek

    linus9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapisuję się w kolejce do cukiereczków! POZDRAWIAM! ardnaskela8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Also I sign up for these fine candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  107. Śliczniusie,również ustawiam się na liście chętnych. aniolek1312@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...