Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 13 maja 2011

Odnośne candy...

Zauważyłam, że przez ostatnie problemy bloggera zniknęło kilka komentarzy pod postem o candy.
Proszę wszystkich o sprawdzenie, czy są tam w dalszym ciągu, a jeśli nie to zapraszam do ponownego zapisania się :D

A nagrody - się produkują :)
Dzis powstała kosmetyczka, ale maszyna się zbuntowała, więc muszę ją jeszcze wykończyć. Jak skończę, to pokażę 

Życzę wszystkim udanego weekendu :)
A wszystkim, którzy tak jak ja, wybieraja się na grilla - życzę smacznego :D

2 komentarze:

  1. <Moj zostal na szczescie.Milego grillowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję serdecznie za karteczkę urodzinową i zapraszam na mojego bloga, ponieważ postanowiłam wylosować z osób które przesłały mi życzenia nagrodę niespodziankę :)Może to właśnie Ty??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...