Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 29 maja 2011

Radosna fotorelacja

Kilka dni temu udało mi sie wygrać candy u Agnieszki :)
Prezentem miała byc ramka na zdjęcie dla Stasia - tymczasem, dostał tyle skarbów, że musiałam mu popstrykać zdjęcia jak się do nich dobierał :P

Muszę Wam jeszcze napisać, że poznałam osobiście autorkę prezentu :D
Miałyśmy co prawda tylko chwilkę (dosłownie) na rozmowę, ale okazała się bardzo sympatyczną osobą :)
I co najważniejsze, jest z tego samego miasta, więc pewnie na tym nasz kontakt sie nie skończy :] - przynajmniej mam taką nadzieję :)

Chcę tez w tym miejscu bardzo serdecznie podziękować Agnieszce, bo dostarczyła nam ten prezent do domku  :D

Co prawda Staś  miał go dostać dopiero 1 czerwca, bo jest to prezent na Dzień Dziecka, ale tak mu się oczka zaświeciły jak zobaczył go w mojej ręce, że nie miałam serca mu odmówić (be mama, be :P ) 

No więc - zaczynamy :D











Aguś - baaaardzo dziękuję w imieniu zachwyconego Stasia jak i w swoim :D
Sprawiłaś wiele radości nie tylko Stasiowi, ale i rodzicom :)
Bo jak się dziecko uśmiecha, to i rodzic robi sie weselszy :D


Ja wieczorem znów rozłożyłam mój szyciowy bałagan i uszyłam kolejne podpaskowniki :D

Zdjęć niestety niewiele, ale padły mi baterie w aparacie :/



Te również są do kupienia w Galerii Artillo :)

Serdecznie zapraszam do zakupów :) Są tam też do kupienia moje potworki :)

10 komentarzy:

  1. widzę, że hurtu ciąg dalszy :) super kolorki :) no i radość Stasia mmmm... :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Staś dostał super plecaczek!!!!
    Gratuluję wygranej!
    Pewnie Was dzisiaj nie ominie duża wędrówka z nowym plecaczkiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie widać tę radość Stasia na zdjęciach :)
    Gratuluje wygranej :)
    Podpaskowniki swietne !
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka radość dziecka bezcenna :-).Podpaskowniki cudne. Pozdrawiam, Agnieszka i zapraszam do odwiedzenia mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. jak mi miło, że drobnym upominkiem sprawiłam wam radość. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu - gratuluję, fotorelacja super - uśmiech dziecka najcenniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez uwielbiam,gdy widze radosc w oczkach moich dzieci.Serdeczne gratulacje dla Stasia i jego Mamy.Pozdrawiam cieplo i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać radość Stasia, a to najważniejsze! Podpaskowniki super! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie od razu staje się piękniejsze, gdy widzi się takie zadowolone dziecię :)
    Podpaskowniki bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny chłopak :) nie ma jak prezenty w tym wieku i nie tylko. Podpaskowniki śliczne - generalnie sam pomysł jest genialny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...