Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 25 maja 2011

Włochaty potworek :)

Chciałam bardzo przeprosić wszystkich zaglądających do mnie - mam ogromne zaległości w zyciu blogowym... Nie mam czasu pooglądać co tworzycie, napisać, jakie to wszystko jest wspaniałe... Ale obiecuję do końca tygodnia nadrobić zaległości :D

W tak zwanym międzyczasie powstał włochaty potworek :)
Włochaty, bo jako jedyny (jak narazie) ma długie, czarne, kręcone włosy.

Strasznie mi się z nimi podoba :)
Pomysł jest Kasi (koleżanki z forum) - takiego chciała, więc takiego uszyłam :D
Podejrzewam, że powstanie więcej włochatych potworków :]
Tylko muszę znaleźć więcej kolorów "włosów" :D   Bo nie do każdego koloru pasują czarne :/

Ale koniec gadania - przedstawiam potworka uszytego na specjalne zyczenie :)






Jeśli ktoś jest zainteresowany nabyciem podobnego potworka - proszę o maila (adres w panelu bocznym).

Przypominam także, że już niedługo kończą się zapisy na moje candy :D

Zapraszam serdecznie do zgłaszania się :)

Mogę zdradzić, że kosmetyczka i podpaskownik są uszyte ze sztruksu w uniwersalnym kolorze. Postaram sie dziś wieczorem je wykończyć i pokazać :D Potworek tez juz czeka na wyprzytulanie :]

16 komentarzy:

  1. Śliczny potworek :)
    Z tymi włosiskami wygląda czadersko :D
    Niezły pomysł! Właścicielka będzie bardzo zadowolona.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyto nie jest przypadkiem Potworka, a nie Potworek?

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ciężko stwierdzić, czy to on czy ona :D :D :D

    Ale i tak mi się podoba i nieskromnie napiszę, że jestem z niego/niej dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwaliłam na forum , ale pochwale też tutaj.
    Superaśny potworek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny jest ten włochaty stwór :)
    Asiu nie przepraszaj za niebywanie na blogu, bo ostatnio wszystkich to dopadło :) Za oknem wiosna, szkoda czasu przy komputerze.
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, fajny potworek. Dać mu gitarę i będzie metalowiec :-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mu fajnie z tymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh jakie loki wow :o)) a wloski to z czego? świetny ten potworek

    OdpowiedzUsuń
  9. Włoski są ze sprutego sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo optymistycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Latynoska piękność :) naprawdę fajną ma fryzurę,no i ciemną karnację :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Boski! Zdecydowanie to męska płeć. Obstawiam go w roli gorącego perkusisty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny ! to chyba panna potworkówna ;)
    włoski ma genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy rastafarianin :) Rewelacyjny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie się kojarzy z mokrą włoszką - tak się chyba kiedyś nazywała ta fryzura ;) Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...