Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 14 czerwca 2011

Przepraszam...

...wszystkich, że tak rzadko zaglądam na Wasze cudowne blogi.
Mało komentuję...
Ale pogoda za oknem nastraja bardziej na wypady na działkę, na spacery i tak dalej niz na siedzenie w domu przed komputerem.
Niestety nie dorobiłam sie laptopa, którego mogłabym zabierać na wypady, więc mam ogromne zaległości w zyciu blogowym :(

Niestety też szyciowym...

Ale muszę się pochwalić :)
A co :D

Ostatnio na moim ulubionym forum, ktoś napisał, że otwiera sklepik z rzeczami wykonanymi ręcznie i chętnie podejmie współpracę z rękodzielnikami.
No to napisałam do tej tajemniczej osóbki i umówiłam się na spotkanie.
Zawiozłam kilka rzeczy, które od razu zostały przyjęte :D
A mowa tu o sklepiku SZUFLANDIA z Tychów :)
Jako, że daleko nie mam, pojechałam.
Przy okazji "zgarnęłam" sąsiadeczkę, która tworzy kartki :)
Pani Maria i Pani Ania, z którymi rozmawiałyśmy okazały się bardzo miłymi osobami, która same też tworzą :)

No i teraz czekamy na efekty współpracy :D :D :D

Trzymajcie kciuki :)

A żeby nie było, że nic nie robię, to musze napisać, że robię :)
Niewiele, co prawda, ale cos tam jednak zawsze...

Ostatnio powstały dwie poszewki na poduchy :)

Jedna jakaś smutna, ciemna



za to druga jaśniutka i słoneczna :)




Ta druga podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

Ale nie mnie osądzać :)
Ja tu tylko szyję :P

W kolejce czeka jeszcze jeden wierzch - trzeba go przepikowac i doszyć "plecy", ale nie wiem, kiedy znajdę na to czas :(

Bardzo dziękuje za wszystkie Wasze odwiedziny i super miłe komentarze :)

Postaram się na dniach nadrobić zaległości i pozaglądać do Was wszystkich :)

13 komentarzy:

  1. no to trzymam & :) poduchy obie śliczne, ale ta pomarańczowa zdecydowanie lepiej wpisuje się w pogodę za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podusie i bardzo pomysłowe pikowanie w tej jasnej. Jakbym miała wybrać dla siebie, to bym miała dylemat - obie mają w sobie to coś.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie poduchy bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduchy śliczne :) Zatem ty też nosisz :) Bo my z tego samego forum jesteśmy ;p Co do Ani to w jednym z ostatnich moich wpisów pisałam o jej sklepie :) Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i trzymam kciuki :)
    Poduchy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie poduchy rewelacyjne, i ile to pracy kosztuje! Ja tam jestem pod wrażeniem ;))
    Choć ciut bardziej podoba mi się ta pomarańczowa :)
    Pozdrawiam ciepło Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu doskonale wiem co czujesz tyle fajnych żeczy babeczki porobiły a czasu brak zeby wszystko pooglądać, aż żal serce ściska

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy eleganckie :d No i oczywiście owocnej współpracy w SZUFLANDII :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się obie podobają :) Gratuluję i życzę duuużych kokosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Życzę owocnej współpracy. Podusie prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asik, trzymam kciuki za powodzenie w szuflandii, i podziwiam Twoją przedsiębiorczość. Poduchy są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne poduchy! :) Bardzo mi się podobają, ta pierwsza równie mocno co druga :) Pozdrawiam ciepło i rozgaszczam się u Ciebie bo milusio ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne sąte podusie!
    Ja również życzę owocnej współpracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...