Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 1 czerwca 2011

WYNIKI CANDY :)

Bardzo przepraszam, że podaje wyniki tak późno, ale dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. I to wcale nie dlatego, że mamy Dzie Dziecka :/

Okazało się, że w komputerze zagnieździł sie jakis straszny wirus kradnący hasła.
Ponieważ mój antywirus nie potrafił sobie z nim poradzić, to musiałam sformatować dysk i zainstalowac system na nowo :/

Z resztą każdy kto posiada komputer, chyba zna ten ból.
Później straszna burza, deszcz masakryczny wręcz, zero wyjścia z synkiem po jakieś "atrakcje" organizowane przez miasto.

Ale daliśmy radę :)

Po powrocie męża do domu, pojechaliśmy po prezent dla synusia - miał sobie wybrać sam :)

No to sobie wybrał... kolejkę elektryczną :/

Zastanawiam się, czy tatuś przypadkiem nie zgodził sie tak łatwo na jej kupno z powodów innych, niż radość dziecka (mam tu na myśli radość małżonka).
Jak narazie większy ubaw ma to moje starsze dziecko - zwane mężem :P

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w moim skromnym candy ;)

Nie spodziewałam się, że aż tyle osób się zapisze :D
Co prawda - miałam troche roboty z losowaniem (drukowanie, wycinanie, składanie i tak dalej) ale robiłam to z czystą satysfakcją :D

Ale do rzeczy - wyniki candy :)

Maszyna losująca przygotowana do losowania...



Ponieważ jedną ręką mogło się źle wymieszać - dołożył drugą :) 
Pełne skupienie....





I oto wylosowana osoba :)


Ale co to...
Stasiowi tak sie spodobało losowanie, że wkłada łapki raz jeszcze...


No dobra... Coś wymyślę...

Ale, ale... On wyciąga...  



aż dwie karteczki :)






Osoby te zostaną nagrodzone podpaskownikami :D

 Tymi w różowe wzory :D

Nad poprawnością losowania czuwała sąsiadka :D

Pewnie miała nadzieję, że może ją Staś wylosuje...

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział :)
Osoby wylosowane proszę o kontakt mailowy (adres w panelu bocznym).


Tak mi się spodobało to napięcie związane z całym zamieszaniem, że już wkrótce pewnie zorganizuję kolejne rozdawanie :D :D :D

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :D

20 komentarzy:

  1. no cóż mogę tylko pogratulować zwycięzcom i czekać na kolejne candy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh skąd ja to znam, zabawki kupowane przez tatę niby dla syna a tak naprawdę do spełnianie dziecinnych marzeń już na starość.

    Twój synek jest stworzony do roli maszyny losującej, tyle serca w to wkłada :)

    Dziękuję za zabawę i szkoda że to nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem miałam chętkę na wygraną.....ale maszyna losująca zwana Stasiem nie dała się przekupić :)
    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Stasiu, Stasiu, miałeś mnie wylosować! ;)
    Wierz mi - starszy też będzie miał niezłą zabawę! Mój synek przy kolejce znudziła się szybciej niż tatuś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścia to ja nie mam :( ale oczywiście gratuluję wygranym :)
    Maszyna losująca bardzo milutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stasiu,jak ja mam Ci podziękować:)?Asik,maila wysłałam przed chwilą,dziękuję:*
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy Staś :o)) Gratulacje dla dziewczyn. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli "Maszyna" losująca będzie ta sama to już się zapisuję na następne cukierki u Ciebie ;) Gratuluję wylosowanym!

    OdpowiedzUsuń
  12. Haaha! Radość ogromna! Co ja piszę, PRZEogromna;))) Całuski i uściski dla najsympatyczniejszej maszynki losującej - STASIA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla szczęśliwców i dziękuję organizatorce za fajną zabawę :)
    Staś to całe swoje malutkie serduszko w losowanie włożył :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała "maszyna losująca".Gratuluje wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na następne też się zapiszę:) Może maszyna losująca będzie bardziej łaskawa dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo!! jakie losowanie :) na pewno było przy im mnóstwo zabawy. dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom wygranych

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje zwycięzcy!!!:) a przy okazji zapraszam na słodkości do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te Twoje wytwory:) szkoda ,że nie zdążyłam na Twoje candy :) może następnym razem...
    pozrdawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...