Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 23 lipca 2011

Dawno nic nie pisałam...

...ale mam głowę pełną innych rzeczy.
Mam ogromne zaległości w chwaleniu się, bo co nieco tworzę, żeby nie było że nie :)

Dostałam wspaniały prezent z wygranego candy, ale jakoś nie po drodze mi z aparatem, żeby Wam sie nim pochwalić...

Ale obiecuję, że koło 10 sierpnia, kiedy wrócę z "urlopu" nadrobię zaległości i zasypię Was zdjęciami :P

Wtedy pokażę Wam też kilka zdjęć z urodzin synusia, które miały miejsce początkiem miesiąca, a do tej pory jakoś nie miałam kiedy zrzucić zdjęć z aparatu od sąsiadki.

I pewnie już wtedy będę mogła pochwalić się też czym moja głowa jest tak strasznie zajęta :D

Mogę zdradzić narazie tylko tyle, że od jakiegoś czasu mam wstręt do internetu... Tyle ostatnio siedziałam przed komputerem w poszukiwaniach, że internet i jego dobroci zaczynają mi bokiem wychodzić.

A Wasze blogi oczywiście odwiedzam, podziwiam Wasze wspaniałości, ale zaraz uciekam do obowiązków, więc nie komentuję za wiele :(

Miejmy tylko nadzieję, że po urlopie znajdę więcej czasu :)

Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie i życzę słonecznej pogody ( u nas od czterech dni nie przestaje padać :( ) a także udanych urlopów, wyjazdów i wspaniałych wspomnień :D

3 komentarze:

  1. Oj zabiegane duszyczki z nas teraz......Nie martw się w Ochędzynie odpoczniemy :) i mam nadzieję że pogoda dopisze bo sama wiesz basen czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu kochanie u nas na drugim końcu Polski - też non stop pada ostatnio :(
    synek jest raczkiem ?? mmm jak ja :D

    czekam w takim razie z niecierpliwością na zdjęcia Twoich dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku!
    A od internetu też należy czasem odpocząć! Niestety...
    Trzymam kciuki za szybkie naładowanie swoich baterii!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...