Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Sklep TWÓRCZY ZAKĄTEK :)

Jak obiecałam, tak piszę :)
Coś więcej na temat naszego sklepu :)

Otóż:
Nazywać sie będziemy Twórczy Zakątek (no ale to już wiecie)
Wecie też już, że nasza siedziba to Gliwice, ul. Zabrska 16    :D

Może napiszę, co u nas znajdziecie ;)

Będzie duży wybór papierów. Wiele dodatków, takich jak kwiatki papierowe, piankowe, dżety, stemple, dziurkacze ozdobne, szpilki, motylki i całe mnóstwo innych :)

Do decoupage'u znajdziecie drewniane przedmioty do ozdabiania, serwetki, preparaty i wszystko co może się przydać :D

Napewno filcujące osoby tez znajdą coś dla siebie :) Wełnę z merynosów australijskich, a także polską, igły do filcowania.

Będziemy tez mieć w sprzedaży maty do cięcia, noże do precyzyjnego wycinania, nożyczki, pędzelki i całe mnóstwo "przydasi" :D

Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :D

Już teraz mogę obiecać, że w dniu otwarcia (10 września - sobota), dla wszystkich i na wszystko udzielamy rabatu w wysokości 10 % :D
Poczęstujemy też szampanem :D 

Mam nadzieję, że choć kilka z Was wpadnie do nas na zakupy, bo bardzo chętnie poznamy Was wszystkie osobiście :D

Z miłą chęcią odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości :D

Kontakt do nas to:
tworczyzakatek@interia.pl

Bardzo dziękujemy za wszystkie słowa otuchy, gratulacje i mamy nadzieję, że spełnimy Wasze oczekiwania :D




16 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia :)
    Mi do Gliwic niestety baaaardzo nie po drodze :) ale trzymam kciuki za sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy będę I dnia ale na pewno się zjawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaka szkoda że ja na drugim końcu Polski mieszkam :(

    trzymam kciuki i już z Wami sączę tego szampana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy będzie sklep internetowy?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu - na sklep internetowy narazie nas nie stać, ale mamy nadzieję, że z czasem się uda :)
    Dopóki takowy nie powstanie, będzie mozna skladać zamówienie przez bloga.
    O tym tez jeszcze napiszę bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie osobiście już znacie, a na otwarciu na 100% mnie zobaczycie :). PS. ulotki są urocze, tylko czemu ich jeszcze nie rozdajecie? hę??

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozdajemy, bo jeszcze nie doszły do nas ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Wam żeby interes się rozkręcił :)
    Aha i bardzo mi się podoba nazwa Waszego sklepu :)
    Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Wam powodzenia i wieeelu klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne rzeczy tworzysz, bardzo często zaglądam do Ciebie napawając moje oczy tymi pięknościami i będzie mi bardzo miło jeśli przyjmiesz ode mnie wyróżnienie.
    Powodzenia w nowym przedsięwzięciu.
    Pozdrawiam Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za wasz sklep! Szkoda, że do Gliwic mam spory kawałek, ale może uda mi się kiedyś wpaść... na pewno znalazłabym coś dla siebie :)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia!!:)
    dziękuję za udział w moim CANDY! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisze Pani, że nie stać Panią jeszcze (...czy wtedy na sklep internetowy) ... darmowy, bez reklam można założyć na stronie otwarte24.pl . Życze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chętnie odwiedzę :) Gliwiczanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie ciężko, bo sklep już nie istnieje ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...