Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 30 września 2011

Następna poszewka i kolejne kartki :)

Jak pisałam w poprzednim poście, Pani zamówiła sobie poszewkę.
Stwierdziłam, że uszyję dwie, żeby można było z czegoś wybrać.
W planie była jeszcze jedna, ale maszyna postanowiła zakończyć chwilowo współpracę ;/


Ponieważ zamawiająca nie potrafiła sie zdecydować, która poszewka bardziej jej sie podoba - wzięła obie :D
A w tak zwanym międzyczasie powstała karteczka na 18 urodzinki - jeszcze nie znalazła nabywcy :(



Aha, i jeszcze dziś zrobiłam mężowi karteczkę - w końcu jakby nie było - jego święto :)



Chcę równiez podziękować za wszystkie komentarze :)
Miło mi bardzo, że zaglądacie do mnie, mimo, że ja nie bardzo mam czas na zaglądanie do Was.

4 komentarze:

  1. Oby więcej takich zamawiających ;) Poduchy i karteczki bardzo fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wspaniała poszewka!! Super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt to ta paseczkowa-taka wakacyjna:)Powodzenia w sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka dla męża przebiła wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...