Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 25 września 2011

Wracam...

Pomału zaczynam wracać do "normalnego" życia :)
Juz niedługo zacznę nadrabiać zaległości blogowe :D
Niestety jeszcze mnóstwo czasu zajmuje mi sklep i prawie każdą wolną chwilę spedzam na jego ulepszaniu ;/

Wczoraj przeprosiłam moją kochana maszynę za tak długi okres jej nie używania i z tej radości, że znów możemy powspółpracować powstała poszewka na poduszkę :)
Jest uszyta na zamówienie i pewnie gdyby nie to, to długo jeszcze bym do maszyny nie usiadła.
Ale najważniejsze, że "pierwsze koty za płoty" :D




Oczywiście zapraszam na naszego bloga sklepowego :)
Zaczyna sie tam pojawiać coraz wiecej rzeczy :)

Życzę miłej niedzieli :D

7 komentarzy:

  1. Poducha super!Lecę do sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem - piękna poducha "się uszyła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna poducha! Idziemy pooglądać cudeńka w sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta poducha, idę sklepik pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszka świetna:) Obejrzałam stronę "Szuflandii". Zapowiada się rewelacyjnie!! Życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. poducha wyszła super i na pewno spodoba się zamawiającemu, do sklepiku zaglądam i ciągle trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...