Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 13 września 2011

Zaległe zaległości i nowe nowości, czyli długi tytuł, więc długi post :P

Zaległości mam ogromne :(
We wszystkim... Zapominam już pomału jak wygląda maszyna do szycia...

W międzyczasie, kiedy moje zycie pochłonął prawie w zupełności nasz sklep, dostałam dwa wyróżnienia :)

Od Joanny i od Zalesinki :)
Dziewczyny - bardzo Wam dziękuję :D
Jest mi niezmiernie miło i bardzo to sympatyczne :D

Ja jednak nie będę przekazywać wyróżnienia dalej.
Dlaczego ??
A no dlatego, że jest tyle wspaniałych blogów, tyle genialnych i utalentowanych dziewczyn, które tworza prawdziwe cuda i ciężko byłoby mi wyróżnik tylko kilka z nich.
Nie chciałabym, aby któraś poczuła się niedoceniona, nie znajdując swojego bloga w wyróżnieniach :(
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :*

Oprócz zaległych wyróżnień, mam też inne zaległości.

Bardzo dawno temu wygrałam candy u Kasieńki :)
Dostałam w prezencie wspaniały komplecik i dodatkowo ekstra kolczyki :)


Kasiu - przepraszam, że dopiero teraz się chwalę, ale ten straszny brak czasu...
Bardzo Ci dziękuję jeszcze raz za te już moje wspaniałości :D

To nie koniec zdobyczy :)

Jakiś czas temu zamieściłam komentarz na blogu Ani i okazało się, że jest to komentarz numer 600 :)
Zostałam za to nagrodzona wspaniałym śpioszkiem :D



Słodziutki, jest czyż nie ?? :)

Oprócz tego zaczęłam pogłębiać nowe techniki rękodzieła.
Na pierwszy ogień poszedł cardmaking.
Jak łatwo sie domyśleć jest to tworzenie kartek.
Moja pierwsza karteczka nie nadawała się do pokazania, więc wylądowała w koszu :/

Ale dziś powstały kolejne. Nie wiem, czy jest się czym chwalić, ale skoro już je zrobiłam (nie zapominajcie, że wciąż się uczę), to pokażę...

Co prawda, nie jest to nic specjalnego, ale starałam się jak mogłam :)
Mam nadzieję, że następne, o ile powstaną, będa już lepsze :D




 Liczę na konstruktywną krytykę :D

Zapraszam także na naszego sklepowego bloga, gdzie można obejrzeć kilka zdjęć sklepu :D

3 komentarze:

  1. Kolczyki są super na żywo wyglądają o wiele lepiej :)
    Śpioszek jest cuuudowny.....
    A karteczki wyszły Ci bardzo ładnie i ta pierwsza też była fajna .....a ty od razu kosz....

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, mnie się bardzo Twoje kartki podobają. Są bardzo kolorowe i najważniejsze że włożyłaś w nie serce. Każdy kiedyś zaczynał i fajnie że stawiasz przed sobą nowe wyzwania. Ja maszyny z pewnością nie opanuję tak szybko jak Ty cardmaking więc wiesz.... ;-))) Ogólnie pamiętajcie dziewczyny że jestem z Wami - Tobą i Justynką, i i tak Was podziwiam za wszystko co robicie i tworzycie. I bardzo się cieszę, że jesteście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...