Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 7 października 2011

Moje scrapkowe poczynania...

Dziś dokończyłam moje pierwsze w życiu exploding box :)

Będę nieskromna i napiszę, że podoba mi się :)
Mogłabym rzec nawet, że jestem z niego dumna :P







A Wam jak się podoba ??
Albo może się nie podoba??

Przypominam, że na sklepowym blogu można robić zakupy :)

Do czego serdecznie zapraszam :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo słusznie że jesteś Asiu nieskromna i bardzo słusznie, że Ci się podoba pudełeczko, bo mnie także się ono bardzo podoba :))))) Bardzo fajne masz początki i bardzo wyposażone masz miejsce do ich tworzenia, nie ma co ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie :)
    Aż się zaczerwieniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie ,jest fantastyczne !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozesz pekac z dumy, bo pudeleczko jest przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie skomponowałaś to pudełeczko - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asieńko, absolutnie masz z czego być dumna! To jest piękne! Jak widać zdolniacha z Ciebie i to w wielu dziedzinach. Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale pudeleczko, swietny pomysl na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uważam, że wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę tylko dodać że w rzeczywistości pudełeczko jest jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
    Aż chce się tworzyć... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy Ty na to wszystko masz czas dziewczyno??? Zdradź tajemnicę, please :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Problem polega na tym, że nie mam czasu. Tworzę w pracy. Inaczej nie byłoby szans ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słusznie żeś dumna.Bardzo ładne pudełeczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asik śliczne to pudełeczko:) gratuluję i życzę więcej udanych wyrobów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudeńko!!! Nie mam pojęcia jak robi sie takie pudełko, ale Twoje jest genialne i bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, to jest naprawde mega, ciekawy pomysl i bardzo estetycznie wykonane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...